Pogosta vprašanja

1. Kako poteka nakup v Mercator spletni trgovini?

Nakupovanje v spletni trgovini Mercator v samo nekaj korakih:

  1. Za nakupovanje v spletni trgovini se najprej prijavite.
  2. Za nove uporabnike je registracija hitra in  enostavna.
  3. Po uspešni prijavi v svoj profil izberite način prevzema nakupa. (A/B)

A) KLIK na DOM

Če želite, da vam naročilo dostavimo na dom, kliknite »KLIKnaDOM«. Nakupe dostavljamo po vsej Sloveniji, tudi ob sobotah do 20. ure .

Dostavljamo pa tudi v nedeljo od 8. do 16. ure in sicer  naročila, oddana najkasneje v soboto do 18. ure. V najožje središče Ljubljane dostavljamo le med 8. in 10. uro zjutraj, ko je dovoz prost.

B) KLIK in DVIG

Lahko se odločite za brezplačni osebni prevzem na enem od 15 prevzemnih mest in svoj nakup prevzamete že v 4 urah po oddanem naročilu, če so  za to možnost prosti termini.

KLIKinDVIG prevzemna mesta si lahko ogledate tukaj.

***

1.1 Napolnite svojo košarico

Čas je, da napolnite svojo košarico. Sprehodite se po trgovini in poiščite svoje najljubše izdelke. Izberite izdelke in jih s klikom na gumb »v košarico« dodajte k svojem nakupu. Če želite, lahko izdelek iz košarice tudi enostavno odstranite, z enim klikom.

Če želite, lahko v košarico dodate tudi več izdelkov naenkrat. Najprej želene izdelke označite, nato pa jih  dodajte v košarico vse naenkrat.

1.2 Nadaljujte na blagajno

Ko ste zaključili z nakupovanjem, lahko pregledate vsebino svoje nakupovalne košarice. Zdaj je pravi čas, da odstranite ali dodate še kakšen izdelek. Ko ste z vsebino košarice zadovoljni, nadaljujte z nakupom.

Če ste izbrali dostavo do vrat »KLIKnaDOM«, zdaj izberite najustreznejši datum in uro dostave. Izberite želeni način plačila.

1.3 Dopišite napotke za voznika in potrdite svoje naročilo

Pred zaključkom nakupa nam lahko v primeru dostave na dom pripišete tudi napotke za dostavo.

Tako. Zdaj le še potrdite naročilo in nakup je opravljen. Hvala za nakup! Vaš Mercator.

***

*Opomba: Celoten proces pa smo za vas pripravili tudi v obliki videa, ki si ga lahko ogledate tukaj.

2. Ali se je možno registrirati kot pravna oseba?

Da. Za spletni nakup se je potrebno v spletni trgovini najprej registrirati.

Če naročate za podjetje, se registrirate kot pravna oseba. Nato izdelke enostavno dodate v košarico, kliknete na gumb »na blagajno« in naročilo izvedete do konca.

Čas in datum dostave sami izberete s tabele terminov dostave. Če imate z Mercatorjem urejeno pogodbo, imate na spletni strani možnost odloženega plačila ter nakup z  naročilnico.

Spletna trgovina, žal, nima možnosti izstaviti predračuna, cene artiklov za pravne osebe pa so enake kot za fizične osebe.

3. Kako lahko preverim ali dostavljate v moj kraj?

Dostavljamo v vsa mesta z okolico, saj naša dostava doseže kar 98% naslovov v Sloveniji. Ali dostavljamo tudi na vaš naslov, pa lahko preverite tukaj.

4. Kakšen je strošek dostave in čas obratovanja storitve »KLIKnaDOM«?

4.1 Strošek dostave

Za naročilo, ki ga dostavimo na dom (KLIK na DOM), je storitev dostave odvisna od cene nakupa. Cena dostave se prišteje znesku naročila, kar je navedeno pred potrditvijo naročila in tudi ob izbiri termina za dostavo.

Pri naročilu nad 60€ je za fizične kupce dostava brezplačna, za pravne kupce je dostava brezplačna pri naročilu nad 150€. Več o ceniku dostave za fizične in pravne kupce lahko preberete tukaj.

4.2 Čas in dnevi dostave

Če ste izbrali storitev KLIK na DOM, vam bomo naročene izdelke dostavili na vaš naslov oz. na izbrano lokacijo vse do vaših vrat od ponedeljka do sobote do 20. ure. Dostavljamo pa tudi v nedeljo od 8. do 16. ure za naročila, oddana najkasneje v soboto do 18. ure.

V najožje središče Ljubljane dostavljamo le med 8. in 10. uro zjutraj, ko je dovoz prost.

*Opomba: Več o času in dnevih dostave si lahko ogledate tukaj.

5. Ali je pri izbiri storitve »KLIKinDVIG«  določena  omejitev glede minimalnega zneska nakupa?

Da. Minimalni znesek za nakup  s prevzemom KLIK in DVIG je 20€. 

Če izberete Klik in dvig pa lahko svoj spletni nakup osebno prevzamete na kar 15 točkah po Sloveniji že 4 ure po oddanem naročilu (do zapolnitve prostih terminov, od ponedeljka do sobote).

Več koristnih informacij glede uporabe storitve »KLIKinDVIG« pa najdete tukaj.

6. Kako poteka priprava pošiljke?

Ko naročilo oddate in ga pri nas sprejmemo, se pravo delo za nas komaj prične. Vsako oddano naročilo gre skozi zahteven proces obravnave. Za obdelavo naročila so potrebni čas, oprema, tehnologija ter zaposleni, ki omogočijo, da je takšna storitev možna.

Naročene izdelke naši sodelavci za vas skrbno izberejo in ročno zložijo v za to namenjeno kartonsko škatlo. Vse to vam dostavijo na vaš naslov do vhodnih vrat.

Za vas smo pripravili video  o celotnem procesu nakupa, od vašega naročila, do komisionarjev, ki skrbno pripravijo vaše naročilo, pa vse do vašega prevzema oz. dostave do vrat.

Če še nimate izkušnje s tem, kako nakup v naši spletni trgovini dejansko poteka, in vas to tudi zanima, vam priporočamo, da si celoten nakupni proces ogledate tukaj ter se prepričate, da je nakup prek spleta res hiter, enostaven, udoben in varen.

V Mercator spletni trgovini z vso skrbnostjo izberemo in zložimo naročene izdelke. Tako v klasični kot v spletni trgovini pa je zdaj nedovoljena uporaba brezplačnih ločevalnih plastičnih vrečk za živila in izdelke, ki so embalirani. Osnovna embalaža izdelkov mora pri dostavi na dom (ki jo izvede kupec sam ali trgovec) dovolj ščititi izdelke. To je tudi stališče Ministrstva za okolje in prostor.

V Sloveniji se zdaj o novih zakonskih predpisih s področja varstva okolja, ki zavezujejo trgovce, ozavešča tudi javnost, saj je veliko govora o vplivu pretirane potrošnje plastičnih vrečk na okolje. V Mercatorju iščemo alternative obstoječi embalaži in vpeljanim procesom, s katerimi bi zmanjšali negativne vplive na okolje, pri tem pa spoštujemo zakonske predpise s področja izvajanja trgovinske dejavnosti.

7. Kaj lahko naredim, da bodo dostavljeni vsi izdelki, ki sem jih naročil? Ali bom obveščen, če določenih izdelkov ni mogoče dostaviti?

Za vaše naročilo se vedno potrudimo, da je skrbno pripravljeno, če pa katerega od naročenih izdelkov ne bomo mogli dostaviti, vam predlagamo, da ob pregledu košarice vedno izberete opcijo »dovolim zamenjavo«, saj vam bomo lahko tako namesto izdelka, ki ga trenutno ne bo na zalogi, dostavili cenovno primerljiv izdelek.

Če vam nadomestni izdelek kljub naši skrbni izbiri ne bo ustrezal, ga lahko takoj vrnete dostavljalcu.

Če katerega od naročenih izdelkov ne bo na zalogi, ko komisionar pripravlja vaše naročilo, vas bomo o tem avtomatično obvestili prek SMS in e-sporočila. Obvestilo prek SMS sporočila vam bomo poslali, če ste nam zaupali svojo kontaktno telefonsko številko, sicer vas bomo obvestili prek elektronske pošte.

Če pa takih obvestil ne želite prejemati, se lahko odjavite tako, da kliknete na označena polja in izbrišete kljukice za opcijo obveščanja. To lahko urejate tukaj.

*Opomba: Če kateri izmed naročenih izdelkov ne bo dostavljen, saj ga v trgovini niso imeli na zalogi, bodo obračunani le dostavljeni izdelki. Če je znesek računa nižji od predvidenega, se ob potrditvi plačila sprosti razlika do rezerviranih sredstev, tako da  plačate dejanski znesek, ki je zabeležen na računu.

*Opomba: Izdelkov, ki jih ob vašem naročilu, žal, ni bilo na zalogi, in jih zato nismo dostavili, ne moremo avtomatično naknadno dostaviti. Za te izdelke lahko oddate novo naročilo in vam jih bomo dostavili, če bodo takrat na zalogi.

8. Kaj lahko storim, če kakšen izdelek iz naročila manjka, je bil poškodovan ali mu je pretekel rok trajanja?

V teh primerih se obrnite na naš kontaktni center za pomoč uporabnikom (tel.: 080 20 81, elektronski naslov: spletna.trgovina@mercator.si).

8.1 Obveščanje o tem, da izdelkov ni moč dostaviti

Za vaše naročilo se vedno potrudimo, da je skrbno pripravljeno, če pa katerega od naročenih izdelkov ne bomo mogli dostaviti, boste o tem vnaprej tudi obveščeni.

Predlagamo vam, da ob pregledu košarice vedno izberete opcijo »dovolim zamenjavo«, saj vam bomo lahko tako namesto izdelka, ki ga trenutno ne bo na zalogi, dostavili cenovno primerljiv izdelek.

Če vam nadomestni izdelek kljub naši skrbni izbiri ne bo ustrezal, ga lahko takoj vrnete dostavljalcu.

Če katerega od naročenih izdelkov ne bo na zalogi medtem, ko komisionar pripravlja vaše naročilo, vas bomo o tem avtomatično obvestili prek SMS in e-sporočila. Obvestilo prek SMS sporočila vam bomo poslali, če ste nam zaupali svojo kontaktno telefonsko številko, sicer vas bomo obvestili prek elektronske pošte.

Če pa takih obvestil ne želite prejemati, se lahko odjavite tako, da kliknete na označena polja in izbrišete kljukice za opcijo obveščanja. To lahko urejate tukaj.

*Opomba: Če kateri izmed naročenih izdelkov ne bo dostavljen, saj ga v trgovini niso imeli na zalogi, bodo obračunani le dostavljeni izdelki. Plačate dejanski znesek za dostavljene izdelke kar je zabeleženo na računu.

*Opomba: Za vse izdelke, ki vam jih, žal, nismo mogli dostaviti v sklopu vašega naročila, lahko oddate novo naročilo, saj ne izvajamo avtomatične naknadne dostave za izdelke, ki jih nismo mogli dostaviti.

8.2 Zaračunan manjkajoči izdelek

Če opazite, da niste prejeli vseh izdelkov, ki so na vašem računu označeni kot dostavljeni, nas o temu obvestite na elektronski naslov: spletna.trgovina@mercator.si ali pokličite na našo brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 080 20 81.

8.3 Pretečen rok uporabe in poškodovan izdelek

Če opazite, da ste prejeli poškodovan izdelek ali izdelek s pretečenim rokom uporabe, nas o tem obvestite na elektronski naslov: spletna.trgovina@mercator.si ali pokličite na našo brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 080 20 81.

*Opomba: Vračilo blaga - Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Več pa si lahko preberete v splošnih pogojih poslovanja tukaj. (Vračilo blaga - 19.člen) Skrbno si preberite celotni člen, obvestilo o odstopu od pogodbe pa si lahko prenesete tukaj.

9. Katere vrste plačila so na voljo?

9.1 Izbira načina plačila

V koraku »Izbira plačila« vam glede na vaš profil ponudimo možne načine plačila. Plačilo je možno ob naročilu na spletu ali ob prevzemu naročila.

Plačilo je glede na vaš profil možno z gotovino, s Pika kartico, plačilno kartico Maestro, MC/VISA, Diners. Za pravne osebe je plačilo možno tudi na odlog.

9.1.1. Plačilo ob naročilu izdelkov

  • s kartico Mastercard,
  • s kartico Visa,
  • z zeleno ali zlato Pika kartico (Pika kartica mora biti predhodno povezana z vašim profilom Moja Pika).

9.1.2. Plačilo ob prevzemu izdelkov

  • z gotovino,
  • s Pika kartico (zelena ali zlata Pika kartica),
  • s plačilnimi karticami Maestro, MC/VISA, Diners.

*Opomba: Zaradi trenutnih razmer, povezanih z novim koronavirusom, smo možnost plačila z gotovino preventivno in iz varnostnih ter zdravstvenih razlogov umaknili.

Vsa možna plačilna sredstev so podrobno opisana v Splošnih določilih poslovanja.

9.2 Plačilo s Pika kartico

Registrirani uporabniki Mercator spletne trgovine in portala Moja Pika lahko nakup in plačilo opravite z zeleno ali zlato plačilno kartico Pika kar prek spleta.

Deležni boste vseh spletnih ugodnosti, ki veljajo za imetnike kartice Pika. Več informacij o plačilu s Pika kartico in koriščenju zbranih bonitetnih pik pa si lahko preberete tukaj.

10. Ali se pri plačilu preko spleta denarna sredstva takoj trgajo?

Ne, opravi se zgolj rezervacija sredstev na vaši kartici.

Pri nakupu prek spleta se  pri plačilu ob oddaji naročila naredi rezervacija sredstev na kartici (zaradi odstopanja pri tehtanih izdelkih ali če katerega od izdelkov ni na zalogi), nato prejmete blago z računom, sledi potrditev plačila, ki traja 1 do 2 dni.

Če je znesek računa nižji, ker nekaterih izdelkov nismo mogli dostavti, se ob potrditvi plačila sprosti razlika do rezerviranih sredstev, tako da plačate dejanski znesek, ki je zabeležen na računu.

11. Kako lahko povežem svojo Pika kartico znotraj Mercator spletne trgovine?

Po uspešni registraciji se je vedno najprej treba prijaviti v svoj profil.

Po uspešni prijavi v profil, se bo v desnem zgornjem kotu izpisal vaš e-naslov, ki ste ga določili v postopku registracije. Ob kliku nanj boste prevezani na spletno stran, kjer se bo tudi avtomatsko in takoj prikazalo posebno polje, prek katerega boste lahko povezali svojo Pika kartico s svojim profilom.

V to posebno polje le še vpišete številko svoje Pika kartice in stekel bo postopek avtorizacije. Po uspešnem postopku povezave vaše Pika kartice se vrnite nazaj na Mercator spletno trgovino, kjer pa se morate najprej odjaviti iz svojega profila ter nato ponovno prijaviti.

Ob ponovni prijavi v svoj profil le še kliknite na polje »moj račun« in nato zopet na »moj račun«, tako boste na desni strani, poleg svojih osebnih podatkov v profilu zagledali tudi svojo povezano kartico Pika.

Zdaj boste svoj nakup na Mercator spletni trgovini lahko plačali z zeleno ali zlato plačilno kartico Pika kar prek spleta. Deležni boste vseh spletnih ugodnosti, ki veljajo za imetnike kartice Pika.

Več o plačilu s Pika kartico ter koriščenju zbranih bonitetnih pik preberite tukaj.

12. Kako lahko koristim oz. unovčim zbrane Pike nakupov?

Za koriščenje pik v Spletni trgovini Mercator morate imeti obvezno s profilom povezano svojo Pika kartico. (glej točko 11 - Kako lahko povežem svojo Pika kartico znotraj Mercator spletne trgovine?)

Možnost unovčenja pik se prikaže v koraku, ko za plačilno sredstvo izberete zeleno ali zlato Pika kartico. Unovčenje pik z modro Pika kartico je mogoče le pri plačilu ob prevzemu blaga.

13. Zakaj ob nakupu nisem prejel pik? Zakaj se pike po opravljenem spletnem nakupu ne pripišejo takoj?

Za koriščenje pik v Spletni trgovini Mercator morate obvezno imeti s profilom povezano  svojo Pika kartico. (glej točko 11 - Kako lahko povežem svojo Pika kartico znotraj Mercator spletne trgovine?)

Pri nakupu v Mercator spletni trgovini se pike pripišejo nekaj dni kasneje. Ko v Spletni trgovini zaključijo račun, bodo na vašo kartico naložene tudi pike.

Običajno se pike pripišejo naslednji dan po dostavi. Enako velja tudi za dvojne pike.

14. Kako lahko koristim upokojenski popust?

Za upoštevanje upokojenskega popusta prek spletne trgovine morate biti včlanjeni v Klub senior.

Potrebno je izpolniti pristopnico za Klub Senior, ki jo dobite v trgovini in na naši spletni strani. Ko pristopnico izpolnite, se na vašo Pika kartico uredi avtomatski upokojenski popust, ki velja ob četrtkih. Obvezno morate imeti s svojim profilom povezano tudi svojo Pika kartico.

Naročilo je potrebno oddati na dan upokojenskega popusta, torej ob četrtkih, ne glede na dan dostave. V običajnih trgovinah je možno upokojenski popust vnesti ročno, če na to pri blagajni opozorite še pred plačilom. , Pri spletnem nakupu pa  te možnosti ni.

15. Kako lahko koristim naložen spletni bonus?

Spletni bonus lahko koristite pri naslednjem nakupu v spletni trgovini, vendar se je potrebno na spletno stran prijaviti z vašim e-naslovom ter geslom, ki ste ga določili.

Ko izdelke dodate v košarico in kliknete gumb »Na blagajno«, imate pod seznamom izdelkov v vaši košarici možnost vpisati znesek spletnega bonusa, ki ga želite koristiti. Ko znesek potrdite, vam spletno stran osveži in spletni bonus je upoštevan v končni ceni vašega nakupa.

Ker je spletni bonus upoštevan kot popust in ne kot način plačila, je potrebno znesek spletnega bonusa nastaviti tako, da ob dostavi z gotovino plačate vsaj 0,01 €.

16. Kje lahko najdem seznam vseh aktualnih kuponov, ki jih je možno unovčiti v Mercator spletni trgovini? Kako jih lahko koristim?

Seznam vseh splošnih kuponov si lahko ogledate tukaj.  Kuponi se običajno nahajajo v letakih ali ostalih promocijskih materialih.

Obstajajo pa tudi kuponi, ki jih kupci prejmejo v povezavi s posameznimi prodajnimi aktivnostmi. Ti niso posebej navedeni, jih pa kupci prav tako lahko uporabijo v spletni trgovini, če je na kuponu tako navedeno.

Kupec z vnosom promocijske kode ob prvem koraku blagajne (Polje za »Promocijske kode«) prejme dodaten popust na izbrane izdelke, lahko pa tudi popust na celoten nakup.

17. Ali lahko pri nakupu preko spleta koristim kupon -25%?

Kupon za 25% popust na izbrani izdelek lahko unovčite pri nakupu v fizični trgovini, ni pa ga možno koristiti v spletni trgovini.

  • Več o kuponu si lahko preberete tukaj.
18. Kako lahko naredim svoj nakupovalni listek in ga uporabljam za vse nadaljnje nakupe?

Če v košarico dodajate več izdelkov, vam predlagamo, da izdelke razvrstite po skupinah. V spletni trgovini si lahko pripravite svoje nakupovalne listke, nato pa le z enim klikom v svojo košarico hkrati dodate več izdelkov.

Izdelke, ki jih pogosto nakupujete, lahko dodate na nakupovalni listek. Sami lahko ustvarite in urejate več nakupovalnih listkov svojih priljubljenih izdelkov pod poljubnim imenom. (Primeri nakupovalnih listkov: Rojstnodnevna zabava, poletni piknik, valentinovo presenečenje, ipd.)

Pregled  različnih nakupovalnih listkov ki ste jih ustvarili, boste našli v svojem računu pod »Moji nakupovalni listki«.

18.1 Kako pa želene izdelke sploh dodam na svoj nakupovalni listek?

Enostavno. Medtem, ko se sprehajate po spletni trgovini in pregledujete različne izdelke, se enostavno postavite na izbrani izdelek in kliknite na »srček«, ki se bo prikazal na ploščici izdelka.

Po kliku na ikono »srček« nato le še izberite nakupovalni listek, na katerega želite dodati izdelek, ali pa ustvarite nov nakupovalni listek s klikom na »nov listek«.

S takim načinom bo vsak vaš ponovni nakup potekal še hitreje, vi pa boste tako prihranili  dragoceni čas.

19. Kaj pomenijo označevalci, ki se pojavljajo na izdelkih?

Posebej za vas smo pripravili »Vodnik po nakupih«, kjer lahko preberete vse o naših označevalcih.

20. Kako v košarico dodam izdelke, za katere velja promocija »GRATIS«?

Vsak izdelek, za katerega velja promocija »GRATIS«, je označen s primernim označevalcem, na katerem  je tudi jasno navodilo, ki se vam bo prikazalo, če se z miško postavite na označevalec.

Primer: 2 + 1 GRATIS

Ob nakupu dveh izdelkov vam enega podarimo. Za obračun dodatnega izdelka GRATIS v košarico dodajte tri izdelke.

*Obrazložitev: Pri izdelku, za katerega velja omenjena promocija (2 + 1 GRATIS), obstajata dva načina, kako lahko koristite to ugodnost:

  1. Izdelek lahko 3x dodate v svojo košarico ali
  2. Izdelku spremenite oz. določite količino 3 ter ga dodate v svojo košarico.

Za te tri izdelke, ki ste jih dodali v svojo košarico, lahko pri GRATIS izdelku zasledite ceno 0 EUR, kar pomeni, da ni obračunan, torej je gratis

21. Kaj lahko naredim v primeru, če sem pozabil geslo za svoj profil, na Mercator spletni trgovini?

V desnem kotu zgoraj je potrebno klikniti na polje »prijava«, nato se bo prikazal prijavni obrazec, znotraj katerega nato kliknete na »ponastavi geslo«.

V obrazec za nastavitev gesla vpišite svoj e-naslov in kliknite na gumb »ponastavi geslo«. Po uspešnem vnosu e-naslova, vas bo v mailu že čakalo sporočilo za ponastavitev vašega gesla.

S klikom na »povezavo«, ki jo boste prejeli v vašem mailu, boste prevezani na poseben obrazec, kjer boste lahko spremenili oz. določili svoje novo geslo profila.

Z uspešnim vnosom novega gesla je tako ta postopek zaključen. Zdaj se lahko ponovno prijavite v svoj profil  s svojim e-naslovom ter novim geslom, ki ste ga določili v tem procesu. Želimo vam prijetno nakupovanje.

22. Kakšen je postopek glede vračila kavcijske embalaže?

Za vračilo prazne kavcijske embalaže prek spletne trgovine lahko pri zadnjem koraku naročila pod »napotki za dostavo« napišete, da želite vrniti prazno embalažo, napišete število steklenic in zabojev, ki jih želite vrniti, ter za katere vrste steklenic gre (Radenska, pivo, Donat ...).

23. Ali je možno pri že oddanem naročilu dodajati izdelke oz. kakorkoli spreminjati vsebino naročila?

Dodajanje izdelkov k že oddanemu naročilu, žal, ni možno.

24. Kam se lahko obrnem za vsa dodatna vprašanja v zvezi z Mercator spletno trgovino?

Če želite komunicirati s podjetjem Mercator, d.d., v zvezi z Mercator spletno trgovino market, lahko pokličete kar na telefonsko številko 080 20 81.

Za pomoč in dodatne informacije pa smo vam na voljo tudi na  e-naslovu spletna.trgovina@mercator.si.

x white logo