7. Kaj lahko storim, če kakšen izdelek iz naročila manjka, je bil poškodovan ali mu je pretekel rok trajanja?

V teh primerih se obrnite na naš kontaktni center za pomoč uporabnikom (tel.: 080 20 81, elektronski naslov: spletna.trgovina@mercator.si).

7.1 Obveščanje o tem, da izdelkov ni moč dostaviti

Za vaše naročilo se vedno potrudimo, da je skrbno pripravljeno, če pa katerega od naročenih izdelkov ne bomo mogli dostaviti, boste o tem vnaprej tudi obveščeni.

Predlagamo vam, da ob pregledu košarice vedno izberete opcijo »dovolim zamenjavo«, saj vam bomo lahko tako namesto izdelka, ki ga trenutno ne bo na zalogi, dostavili cenovno primerljiv izdelek.

Če vam nadomestni izdelek kljub naši skrbni izbiri ne bo ustrezal, ga lahko takoj vrnete dostavljalcu.

Če katerega od naročenih izdelkov ne bo na zalogi medtem, ko komisionar pripravlja vaše naročilo, vas bomo o tem avtomatično obvestili prek SMS in e-sporočila. Obvestilo prek SMS sporočila vam bomo poslali, če ste nam zaupali svojo kontaktno telefonsko številko, sicer vas bomo obvestili prek elektronske pošte.

Če pa takih obvestil ne želite prejemati, se lahko odjavite tako, da kliknete na označena polja in izbrišete kljukice za opcijo obveščanja. To lahko urejate tukaj.

*Opomba: Če kateri izmed naročenih izdelkov ne bo dostavljen, saj ga v trgovini niso imeli na zalogi, bodo obračunani le dostavljeni izdelki. Plačate dejanski znesek za dostavljene izdelke kar je zabeleženo na računu.

*Opomba: Za vse izdelke, ki vam jih, žal, nismo mogli dostaviti v sklopu vašega naročila, lahko oddate novo naročilo, saj ne izvajamo avtomatične naknadne dostave za izdelke, ki jih nismo mogli dostaviti.

7.2 Zaračunan manjkajoči izdelek

Če opazite, da niste prejeli vseh izdelkov, ki so na vašem računu označeni kot dostavljeni, nas o temu obvestite na elektronski naslov: spletna.trgovina@mercator.si ali pokličite na našo brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 080 20 81.

7.3 Pretečen rok uporabe in poškodovan izdelek

Če opazite, da ste prejeli poškodovan izdelek ali izdelek s pretečenim rokom uporabe, nas o tem obvestite na elektronski naslov: spletna.trgovina@mercator.si ali pokličite na našo brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 080 20 81.

*Opomba: Vračilo blaga - Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Več pa si lahko preberete v splošnih pogojih poslovanja tukaj. (Vračilo blaga - 19.člen) Skrbno si preberite celotni člen, obvestilo o odstopu od pogodbe pa si lahko prenesete tukaj.

x white logo