6. Kaj lahko naredim, da bodo dostavljeni vsi izdelki, ki sem jih naročil?
Za vaše naročilo se vedno potrudimo, da je skrbno pripravljeno, če pa katerega od naročenih izdelkov ne bomo mogli dostaviti, vam predlagamo, da ob pregledu košarice vedno izberete opcijo »dovolim zamenjavo«, saj vam bomo lahko tako namesto izdelka, ki ga trenutno ne bo na zalogi, dostavili cenovno primerljiv izdelek.
Če vam nadomestni izdelek kljub naši skrbni izbiri ne bo ustrezal, ga lahko takoj vrnete dostavljalcu.
Če katerega od naročenih izdelkov ne bo na zalogi, ko komisionar pripravlja vaše naročilo, vas bomo o tem avtomatično obvestili prek SMS in e-sporočila. Obvestilo prek SMS sporočila vam bomo poslali, če ste nam zaupali svojo kontaktno telefonsko številko, sicer vas bomo obvestili prek elektronske pošte.
Če pa takih obvestil ne želite prejemati, se lahko odjavite tako, da kliknete na označena polja in izbrišete kljukice za opcijo obveščanja. To lahko urejate tukaj.
*Opomba: Če kateri izmed naročenih izdelkov ne bo dostavljen, saj ga v trgovini niso imeli na zalogi, bodo obračunani le dostavljeni izdelki. Če je znesek računa nižji od predvidenega, se ob potrditvi plačila sprosti razlika do rezerviranih sredstev, tako da plačate dejanski znesek, ki je zabeležen na računu.
*Opomba: Izdelkov, ki jih ob vašem naročilu, žal, ni bilo na zalogi, in jih zato nismo dostavili, ne moremo avtomatično naknadno dostaviti. Za te izdelke lahko oddate novo naročilo in vam jih bomo dostavili, če bodo takrat na zalogi.