Izvensodno reševanje potrošniških sporov

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova spletna.trgovina@mercator.si ali pisno na naslov ponudnika Mercator, d.d., Spletna trgovina, Dunajska 107, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če ponudnik ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in poduči o možnostih nadaljnjega reševanje spora v skladu z 2. odstavkom tega člena.

V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe lahko:

1. v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS) vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora pri Evropskem centru za reševanje sporov (v nadaljevanju: ECDR), mat.št. 6108890000, s sedežem v Ljubljani, Tomšičeva ulica 6, ki ga ponudnik priznava kot pristojnega izvajalca za reševanje potrošniških sporov. ECDR je pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo RS (v nadaljevanju: MGRT) registriran kot izvajalec izvensodnega reševanja potrošniških sporov in bo t.i. posredovalno-razsojevalni postopek (kombinacija mediacije in arbitraže), za katerega se je odločil ponudnik, izvajal v skladu s >Pravili ECDR o postopkih izvensodnega reševanja potrošniških sporov<, ki so objavljeni na spletni strani www.ecdr.si. Na ta način je kupcu/potrošniku zagotovljen hiter, enostaven in učinkovit način izvensodnega reševanja potrošniških sporov, saj je postopek zaključen praviloma v 30 dneh in je za kupca/potrošnika brezplačen (kupec/potrošnik krije zgolj stroške svojega morebitnega pooblaščenca). Pobuda za začetek postopka se vloži na obrazcu, ki je v elektronski obliki dostopen na spletni strani www.ecdr.si ali v papirni obliki na sedežu ECDR. Postopke izvensodnega reševanja potrošniških sporov vodijo nevtralni strokovnjaki, akreditirani pri ECDR, ki izpolnjujejo pogoje, predpisane z ZlsRPS in so vpisani v register izvajalcev pri MGRT.

Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

2. vloži tožbo pri pristojnem sodišču po stalnem prebivališču kupca.

x

POMEMBNO OBVESTILO

Spoštovani kupci, v zadnjem času beležimo zelo povečano zanimanje za nakupovanje v naši spletni trgovini. Za zaupanje se vam iskreno zahvaljujemo in vam sporočamo, da delamo vse, kar je v naši moči, da vam nakupe lahko tudi zagotovimo. Okrepili smo logistično ekipo in ekipe, ki za vas pripravljajo želene izdelke. Povečali smo zmogljivosti v skladiščih, zagotovili dodatne sodelavce v klicnem centru in na naših družbenih omrežjih, da vam lahko čim hitreje in kar najbolje pomagamo. Da dnevno oskrbimo čim več kupcev tako v naši spletni, kot v drugih naših trgovinah, da omogočamo varno nakupovanje in nemoteno oskrbo vsem. Vse to pa zagotavljajo trgovke in trgovci, komisionarji, posamezniki, ljudje, sosedje, ki se za vas trudijo po svojih najboljših močeh.
 
Da vam zagotovimo čim boljšo uporabniško izkušnjo, bomo proste termine v spletni trgovini odpirali za 4 dni vnaprej, v dopoldanskem času. Naročilo bo možno oddati do zapolnitve prostih terminov, prav tako pa si prizadevamo tudi k odpiranju novih terminov tudi v dodatni spletni trgovini.
 
Iskreno se vam zahvaljujemo za razumevanje, za potrpežljivost in za vaše zaupanje.
 
Vaš Mercator

white logo