Izpostavljeno vprašanje: Prejel sem obvestilo, da ne bom prejel vseh izdelkov?
Za vaše naročilo se vedno potrudimo, da je skrbno pripravljeno, če pa katerega od naročenih izdelkov trenutni ni in jih zato ne moremo dostaviti, prejmete sms* in podrobnosti o manjkajočih izdelkih na vaš elektronski naslov.
- Izdelkov, ki jih ne boste prejeli, ne moremo avtomatično naknadno dostaviti, zato bodo obračunani le dostavljeni izdelki.
Ob naročilu se na vašem kartičnem računu rezervirajo sredstva v višini oddanega naročila. V primeru, da je znesek dejanskega računa nižji od zneska vašega naročila, je ob izdaji računa na vašo banko poslana informacija o dejanski vrednosti nakupa. Tako je vaš kartični račun vedno bremenjen le za dejanski znesek nakupa, ki je enak znesku na računu.
Informacija o razliki bo na banko poslana v trenutku izdaje računa, sredstva pa bodo na vaši banki avtomatično sprostili v nekaj dneh. Število dni, ko banka lahko zadržuje sredstva, je odvisno od posamezne banke, zato se v primeru, ko vas banka bremeni za znesek naročila namesto znesek računa, obrnite na svojo banko.
*Opomba: SMS ste prejeli le v primeru, če ste nam dovolili obveščanje preko sms sporočil.