Dobroimetje

Po že izvedenem on-line celotnem plačilu lahko kupec zaradi različnih vzrokov zavrne naročeno blago. V takem primeru gre za reklamacijo po prejemu, torej po tem, ko je bil celoten račun izdan in plačilo že izvedeno. Vrednost reklamiranih izdelkov se oceni in ta vrednost se kupcu na njegovem računu vrne oz. zabeleži kot dobroimetje. Kupec to dobroimetje lahko uporabi kot način plačila pri naslednjem ali več naslednjih spletnih naročilih.

x

POMEMBNO OBVESTILO

Spoštovani kupci, v zadnjem času beležimo zelo povečano zanimanje za nakupovanje v naši spletni trgovini. Za zaupanje se vam iskreno zahvaljujemo in vam sporočamo, da delamo vse, kar je v naši moči, da vam nakupe lahko tudi zagotovimo. Okrepili smo logistično ekipo in ekipe, ki za vas pripravljajo želene izdelke. Povečali smo zmogljivosti v skladiščih, zagotovili dodatne sodelavce v klicnem centru in na naših družbenih omrežjih, da vam lahko čim hitreje in kar najbolje pomagamo. Da dnevno oskrbimo čim več kupcev tako v naši spletni, kot v drugih naših trgovinah, da omogočamo varno nakupovanje in nemoteno oskrbo vsem. Vse to pa zagotavljajo trgovke in trgovci, komisionarji, posamezniki, ljudje, sosedje, ki se za vas trudijo po svojih najboljših močeh.
 
Da vam zagotovimo čim boljšo uporabniško izkušnjo, bomo proste termine v spletni trgovini odpirali za 4 dni vnaprej, v dopoldanskem času. Naročilo bo možno oddati do zapolnitve prostih terminov, prav tako pa si prizadevamo tudi k odpiranju novih terminov tudi v dodatni spletni trgovini.
 
Iskreno se vam zahvaljujemo za razumevanje, za potrpežljivost in za vaše zaupanje.
 
Vaš Mercator

white logo